Ai nevoie de confort, libertate și siguranță în concediu? Închiriază o mașină!

În urmă cu câțiva ani, datorită condițiilor neprielnice din țara noastră, împreună cu soția mea am hotărât să plecăm în altă țară, în căutarea unui trai mai bun. Destinul ne-a adus în Anglia, într-un orășel modest, dar totuși plin de oportunități pentru noi. Viitorul suna în sfarșit bine – acoperiș deasupra capului, joburi stabile și bine plătite pentru amândoi și un copil care urma să apară curând pe lume. Cu toate acestea, vremea nu era de partea noastră. Știți și voi, zona Marii Britanii e cea mai renumită pentru ploile sale în exces.

Vremea capricioasă nu era neapărat un minus pentru mine și soția mea, deranjant era că trebuia să ne orientăm către alte locuri pentru a ne putea relaxa în concedii. Niciodată nu ne-am gândit să mergem în locuri exotice sau extravagante, ci am ales cea mai simplă, dar foarte dorită variantă posibilă – înapoi în frumoasa Românie! Aer curat, vreme bună și mâncarea mamei. Ce-ți poți dori mai mult în perioada de concediu? O escapadă pâna la Marea Neagră, bineînțeles, sau undeva într-o stațiune de la munte.

Așa am făcut și vara trecută. Deși au trecut câțiva ani de când suntem plecați, tot acasă ne dorim să ajungem, când avem ocazia să evadăm. Concediul de vară ni l-am petrecut în țară. Odată ajunși înapoi acasă la Sibiu, am încercat să dăm de prietenii noștrii din zonă în speranța că ne vor acompania la mare și, dacă era posibil, să ne ajute și cu o mașină. Nici o șansă, din păcate – fiind vară, toți profitau la rândul lor de multașteptatul concediu și nu era nimeni dintre prieteni în oraș prin  care ne-ar fi putut ajuta cu transportul, împrumutându-me mașina personală. Am exclus din start să mergem cu trenul, știind că va dura o eternitate până să ajungem în stațiunea unde urma să ne petrecem concediul. Și mai aveam încă un motiv, sau chiar mai multe, ca să nu alegem trenul și nici autocarul : bagaje multe, copil mic, confort, etc.

Într-un moment de impas, m-a lovit inspirația! Mi-am amintit de amploarea pe care a luat-o domeniul de închiriere a mașinilor în ultimii ani în Anglia și m-am întrebat dacă în țara noastră această activitate a cunoscut o dezvoltare asemănătoare sau măcar pe aproape. Am căutat pe internet inchirieri masini sibiu aeroport și rent a car sibiu airport, deoarece știam că în alte țări cele mai bune oferte pentru închirieri mașini sunt cele în care preluarea sau predarea mașinilor închiriate se face în zona aeroporturilor.

După o vreme în care am căutat pe internet firme care ofereau cele mai convenabile prețuri și servicii de inchiriere maini, m-am hătărât să apelez la serviciile FMN – Rent a Car. Am închiriat un Ford Focus Wagon pentru o săptămână și m-a costat foarte puțin, având în vedere că puteam să ajungem în condiții foarte bune până la mare și înapoi.

Ca să fiu sincer, cel mai mult am rămas impresionat de faptul că cei de la FMN oferă asistența rutieră non-stop în caz de defecțiuni sau chiar înlocuirea completă a automobilului în caz că problemele nu pot fi rezolvate la timp.  Și, comparativ cu alte firme de genul, ei nu percep taxe sau costuri ascunse.

Dacă vreodată aveți nevoie de servicii de închiriere, sunați cu încredere la FMN!

Please follow and like us: